joi, 7 octombrie 2010

Si a fost o prima saptamana

Azi Cezara a implinit o saptamana, prima ei saptamana intr-o lume noua ... oare cum i s-o fi parut?
Pentru ea nu stiu, sper ca nu e dezamagita, dar pentru mine a fost dintre cele mai frumoase, insa categoric si cele mai grele .. am nascut o fetita superba, o mica margeluta vie, o tii aproape in palma la cei 47cm si 3kg, sanatoasa, cumintica si extraordinar de frumoasa! :)
Dar am stat in spital mai mult decat mi-am imaginat, a fost suspecta de o infectie preluata de la mine la nastere si face tratament cu antibiotic :(, am suferit teribil ca nu putem merge acasa si ca mai lipsesc inca si mai mult de langa Gruia, pe care l-am lasat tare necajit cand am plecat, in fuga, la spital ... insa, dincolo de tot ce era neplacut si urat acolo, eu si puiuca mea ne-am ascuns intr-o oaza de dragoste, tandrete, caldura si bucurie si abia respiram de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu