vineri, 15 octombrie 2010

Somnul de amiaz'

Somnul de pranz a fost si pana acum o incercare ce avea nevoie de strategie clara pentru a deveni reusita. Si reusea, de multe ori. Strategia era legata de pat (la propriu sau/si figurat ..): daca Gruia era la mama in pat - desigur, in casa ei - eu dormeam bustean un rasfatat somn de pranz; daca Gruia era la el in patut, se dadea trezirea dupa vreo ora, dupa care continua (el, uneori si eu) somnul langa mami in canapeaua din living - la noroc; daca adormeam impreuna in canapea de la inceput, odihna de pranz era asigurata, caci Gruia doar ma verifica cu cate un ochi, mana, picior daca mai sunt acolo.
Ei, acum lucrurile s-au schimbat nitelus, caci a intrat si Cezara in jocul somnului de pranz, deci avem nevoie de mai multe paturi, cu mai multe posibilitati de permutare. Cam asa, ieri:
14:15 - il adorm pe Gruia in patutul lui, inchid usa sa nu-l trezeasca colicii surioarei, pun videofonul pe vibratii, bebelina e la tati in pat, cu el, eu ma astez optimista in canapeaua din birou, unde e instalat patutul Cezarei si-mi imaginez ca nu ma voi clinti de acolo minim 2 ore de somn (binemeritat, nu rasfatat, de data asta). Dar .. de la tati din camera se aud chitaieli din ca in ce mai insistente, asa ca, pe la:
14:20 - ma duc sa o mai pun putin la san, desi era hranita deja, dar am zis sa elimin varianta asta .. apoi, la
14:30  - revin in birou, in canapea, Cezara tot chitaie, dar nu e nimic din ce nu poate face si tati, dupa pasul precedent. Asa ca imi pun si dopurile in urechi, monitorul e pe vibratii si .. adorm.
15:20 - vibratii vehemente ma trezesc din visare, merg la Gruia, il mufez la san, cu ochii jumatate inchisi, si in mai scurta vreme decat speram, adoarme la loc
15:30 - insa nu pentru multa vreme, iar s-a trezit .. ne mutam impreuna in alta canapea, cea din living. De data asta a durat putin mai mult, dar a adormit iar; insa
15:50 - apare Cristi in usa cu Cezara smiorcaita in brate si imi face semn sa ma ridic s-o linistesc .. asa ca plec in al 4-lea 'pat', in dormitor. O alaptez, adoarme si ea, o pun in patutul ei. Pentru ca l-am tot mutat pe Gruia prin paturi, ma gandesc sa-i fac o surpriza si sa ma gaseasca langa el la trezire, asa ca
16:05 - ma duc langa el in canapea, din nou.
16:15 - iar chitaieli din patut, ma duc la bebe, o iau langa mine in canapeaua din birou , trage de vreo 2-3 ori la san si ...
16:20 - 'mamiiiii!!' - trezirea finala la Gruia ..........

Edit: si pentru ca se poate si mai complicat decat atat, am reusit sa ard videofonul, asa ca acum trezirile nu mai sunt (numai) succesive, dar si simultane, pentru ca trebuie sa dormim (cine poate!) cu usile deschise, asa ca auzim de toate: chitaieli, strigaturi, sforaieli, plansete ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu